Tuesday, June 5, 2007

Lustaság, időhiány? Vagy vmi más? Esetleg Maxwell?

Ritkán születik bejegyzés, Bazsa szerint azért mer lustavok.. kikérem magamnak, mert ez nem így van, igaz hogy szeretek semmit nem csinálni meg aludni, de hogy lustalennék... :-S Multhéten egész végig a fizikát gyűrtem, csomó képletet levezettem A-tól Z-ig és állítom hogy a 30 tétel 75%-a csontnélkül ment, a végén már voltak finom dolgok, nem is nagyon értettem és időm sem volt mivel másik anyagrészt is kellett tanulnom. Így a maradék 25% -ot nem sikerült megértenem, dehát mivel szóbeli bízik az ember, hogy nem húzza ki. Hétfő reggel, amikor bal lábbal kel fel az ember, 2 óra tömény tartalmas és pihentető alvás után, egy jó erős KV, cuccokat összepakolni a táskába és góóó mert 8-tól már vizsga. Buszon még olvasgattam kicsit az atomfizika részét, hogy képben legyek a részletekkel. Nade vizsgázzunk, felöltözve díszmagyarba vártuk a végzetünket, mikor szóltak hogy mehetünk, jeahhh- index ellenőrzés stb.. Levi haverom előttem kihúzta az utolsó tételt, még kicsit el is mosolyodtam, hogy milyen szerencsétlen így hétfő hajnalban.. utolsó tétel hihi.. :-D mikor utána közvetlenül én következtem.. jól beletúrtam a cetlikbe.. és kirántottam egyet.. Utolsó előtti tétel :-| Eltolódási áram- első Maxwell egyenlet.. Mexwell egyenletek és levezetési :-'( vmi ilyesmit kellett volna elmondanom
Dehát már kérem... bemagolni nemtudom.. az nem az én stílusom, megérteni meg khm.. nemaztmondom hogy nagyon nehéz és lehetetlen, mert uyebár olyan nincs, meglehet mindent érteni csak idő kell hozzá, és vizsgaidőszakban úgygondolom abból van a legkevesebb az embernek. Tehát így jártam. Na megyek iszok egy kávét, mertmár hiányzik.. Ja meg most aludtam vagy 11 órát.. úgyhogy aránylag jólvok :-)

No comments: