Monday, May 28, 2007

Na hát akkor most postoljunk egy olyat is amiben van kép, most szenvedtem kicsit Picasa-val, elég jól megtalálja a vinyón lévő képeket, gyorsan keres, csomó feature.. jó kis proginak néz ki a kiválasztott képet elég szépen lehet manipulálni, javítgatni és amikor készvan csak ráklatty hogy blogolni szeretném és már be is jön.. tehát teljesen tökéletes. Ja igen hát akkor beszéljünk egy kicsit a képről is, a leányzó Blanka, az a félig kopasz gyerek a háttérben meg énlennék, márha nem ismertetek volna fel így elsőre.. :-P

Jó kis party volt, GIN -ben készült a kép és borfeszt után mentünk le, egy kicsit lazulni, Mutyival, Ervvel és Blanóval.. Balázska vitt le minket így tiszta VIP guest-ként érezhettük magunkat, mivel GIN televan sötétebb bőrű emberekkel, akiket Roli nem nagyon kedvvel.. Sőt azthiszem, mondhatjuk hogy kifejezetten utálja őket :-D:-D:-D:-D

Megmondtam, hogy nem összefüggő, nem érthető.. és teljesen idétlen postokat sikerül összeszenvednem.. dehát ezvan.. :-S Na jóklegyetek..
Posted by Picasa

2 comments:

Balazs Sandor Mracsko (Balázs Sándor Mracskó) said...

Ez a picasa tényleg nagyon kellemes. Nem is gondoltam, hogy ilyen képek vannak a vinyómon. :$ Például találtam pár Rembrandt képeim vannak. Persze aztán rájöttem, hogy GWT egyik példa programjához vannak...

Amúgy pedig szívesen a partyt. Sokkal jobb volt így, mint kinn ázni az esőben :D És még fizetni se kellett érte... :) :)

Zoli said...

Jaa.. még egyszer.. nagyon köszi Bazsa!! Google nagyhatalom lesz, ehhez már nem fér kétség!